De toekomst van vv Harkstede

high angle photo of grass field

Beste vrijwilligers, ouders/verzorgers en leden,

Graag nodigen wij jullie uit voor de informatieavond voor deelname in kleine werkgroepen om mee te gaan denken en te praten over de toekomstplannen van deze mooie voetbalclub.

Datum:          Dinsdag 4 juli
Tijd:               20.00 -21.45 uur

We willen jou graag uitnodigen om de speerpunten voor te leggen. Dit zijn speer- en aandachtspunten welke we kunnen gebruiken voor het maken van een visie. Op basis hiervan willen we met meerdere werkgroepen een vervolg geven om zo korte en lange termijn speerpunten te kunnen formuleren.

Deze avond gaat over jou en de toekomst van jouw voetbalclub. Een mogelijkheid voor alle leden, ouders/verzorgers en andere betrokkenen om samen de plannen verder uit te werken.

Agenda 4 juli

20.00           Welkom door voorzitter Jan Eising

20.05           Benoemen van de volgende 5 speerpunten:

1.      (Technisch) kader en beleid

2.      Imago / binden en boeien

3.      Demografische veranderingen

4.      Vrijwilligers

5.      Aanbod sportvereniging

20.10           In groepen reacties verzamelen op bovengenoemde punten

21.15           De korte termijn kansen

21.45           Afsluiting

D.m.v. een aantal kleine werkgroepen vanuit alle hoeken van de vereniging gaan we de 5 punten door en bespreken hoe dit een vervolg zal krijgen en waar we nog hulp en ondersteuning kunnen gebruiken.

We verwachten een hoge opkomst met een positieve sfeer en kijken uit naar jouw komst!