Gediplomeerde jeugdtrainer gezocht voor het seizoen 2022-2023!

De vv Harkstede is voor het seizoen 2022/2023 op zoek naar een enthousiaste en gediplomeerde jeugdtrainer voor het trainen van een aantal jeugdelftallen.

Taken en verantwoordelijkheden:
De jeugdtrainer verzorgt de trainingen op een aantal uren in de week en zal een belangrijke rol spelen in de doorstroming van de jeugd naar de volgende leeftijdsgroepen. Er wordt getraind conform de leerlijn van VTON en heeft daarnaast intensief contact met de andere trainers en de TC. Jouw inbreng is ontzettend belangrijk om de club verder te helpen in het ontwikkelen en verbeteren van de speler- en teamprestaties.

Profiel van de kandidaat:
De jeugdtrainer is minimaal in het bezit van het trainersdiploma KNVB TC3 of TC3 Youth en heeft ervaring op het gebied van coaching, opleiden, begeleiding en het geven van trainingen.

Contact en Aanmelden:
Heb je vragen en ben je geïnteresseerd in deze functie bij deze mooie club met volop mogelijkheden en een prima accommodatie? Reageer dan snel voor 1 augustus via tc@vvharkstede.nl
Voor meer info en vragen kun je contact opnemen met Paul Boxum via 06-5166 1248.