Hoofdtrainer vv Harkstede

Per direct is afscheid genomen van hoofdtrainer Gerard Hut als hoofd- en keeperstrainer. We danken Gerard voor zijn jarenlange inzet voor vv Harkstede en wensen hem veel succes in de toekomst.

Daarnaast is in goed onderling overleg besloten het kortgeleden afgesloten contract tussen hoofdtrainer Willem Dontje en vv Harkstede (voor het seizoen 2024/2025) te ontbinden. Ook hem wensen we veel succes in de toekomst.

De vereniging is blij met en trots op het vastleggen van de ervaren trainer Henri Watermulder. Henri is een goede bekende bij de club en in ons dorp. Henri heeft vele ervaringen als trainer en dat is wat we nodig hebben bij Heren1. Henri start per direct met de trainingen van Heren1 en is contractueel vastgelegd tot en met 30 juni 2025. Henri, veel succes!

Het bestuur van vv Harkstede