Nieuwe kledingsponsors

Nadat eind maart is gekozen voor een nieuwe kledingleverancier (SKOR) heeft de sponsorcommissie afspraken gemaakt met MFT De Woldstreek en Coop van der Luit voor de sponsoring van alle shirts, broekjes, kousen en teamtassen van de vereniging voor de komende vijf jaren.

Hierdoor speelt iedereen (m.u.v. Heren2 en JO17 wegens nog doorlopende sponsorafspraken met Tolhuis Verbouw, ’t Tolhuisje, Rijskool en Kapsalon Renato Deiana) binnen de club nu in dezelfde kleding. Dat maakt voorraadvorming, financieringen en leveringen een heel stuk eenvoudiger.

Ook betekent dit dat we van een deel van de shirtsponsors (in goed overleg) afscheid hebben genomen. We danken hen voor de sponsoring van de afgelopen jaren! Voor hen (en anderen) zijn er voldoende nieuwe mogelijkheden om de club te sponsoren (trainingspakken, inloopshirts, ballen, reclameborden, etc.). Een deel van deze sponsors is hier dan ook enthousiast op ingegaan.

Vrijwel elk team heeft nu een teamtas (met inhoud) met nieuwe shirts, korte broekjes en kousen ontvangen. De eerste indrukken zijn positief. Nadat de eerste kousen en korte broeken “opgebruikt” zijn, is het de bedoeling dat een speler zelf nieuwe kousen of een korte broek koopt via onze nieuwe webshop. In deze webshop zijn ook andere zaken te kopen, die vervolgens via de post of in de kantine van de vv Harkstede geleverd worden. Zie hiervoor bijgaande link: https://skor.nl/vvharkstede. De link staat ook onderaan de voorpagina van de website van vv Harkstede.

De nieuwe kledingsponsoring van MFT De Woldstreek en Coop van der Luit zal op de sponsoravond op 10 november 2023 officieel gelanceerd worden! Wij danken beide sponsoren voor hun genereuze en enthousiaste bijdrage aan de vereniging.