Rijskool sponsort JO17-2

vv Harkstede en Rijskool uit Harkstede hebben een overeenkomst gesloten waarbij Rijskool voor drie seizoenen de shirts van het team JO17-2 levert. vv Harkstede is trots op het feit dat zij een lokale ondernemer aan de vereniging heeft kunnen binden die in woord en daad een actieve bijdrage levert aan de groei en het positieve verenigingsgevoel. Op de foto staat René Kool (rijschoolhouder).

vv Harkstede is als voetbalclub de grootste en oudste sportvereniging van Harkstede, Scharmer, Lageland en Woudbloem en brengt elk weekend 600 leden, supporters en vrijwilligers in beweging en verbinding.
Rijkskool is gevestigd in Harkstede en je leert er op een ontspannen manier autorijden bij een ervaren rijinstructeur. RijsKool heeft een goede prijs – kwaliteit verhouding en is voor vele Harksteders en Schamernezen de start voor een veilige en goede bestuurders carrière.