vv Harkstede

Samen maak je ‘t verschil

vv Harkstede en Coop van der Luit uit Harkstede hebben een overeenkomst gesloten waarbij Coop van der Luit drie seizoenen aan de vereniging snacks, ijs, gehaktballen e.a. producten levert in ruil voor korting en sponsoring. vv Harkstede is trots op het feit dat zij een lokale ondernemer aan de vereniging heeft kunnen binden die in woord en daad een actieve bijdrage levert aan de groei en het positieve verenigingsgevoel. Op de foto staan Maarten van der Luit (eigenaar Coop) en Jan Eising (voorzitter van onze vereniging).

vv Harkstede is als voetbalclub de grootste en oudste sportvereniging van Harkstede, Scharmer, Lageland en Woudbloem en brengt elk weekend 600 leden, supporters en vrijwilligers in beweging en verbinding.

Coop van der Luit in Harkstede is een lokale ondernemer die ernaar streeft om de beste supermarkt uit de omgeving te zijn. De klant staat centraal bij Coop van der Luit, gevestigd centraal in ons eigen dorp.