SKOR – Alles voor ons en onze vereniging

Na een zorgvuldige selectieprocedure o.l.v. de kleding-/materiaalcommissie, heeft het bestuur besloten vanaf volgend seizoen over te stappen op een nieuwe leverancier. Hierbij is gekeken naar de kansen in de markt en zijn kosten, kwaliteit, flexibiliteit en serviceverlening tegen elkaar afgewogen. Bij deze afweging hebben de leveranciers presentaties gegeven, is een kleding-testavond voor leden, trainers en leiders georganiseerd, is gespeeld met de nieuwe ballen en zijn referentie-gesprekken bij andere voetbalverenigingen gehouden. Kortom, een zorgvuldig proces.

Uiteindelijk is gekozen voor het merk SKOR. SKOR is een Nederlands bedrijf die hoogwaardige kwaliteit kleding en voetbalmaterialen levert. Zo ook aan Eredivisieclubs. Met SKOR hebben wij een leverancier geselecteerd die de club op lange termijn gaat ontzorgen door levering van kleding, ballen en materialen.

Dadelijk kunnen alle spelers, trainers en leiders via SKOR voorzien worden van wedstrijdkleding, trainingspakken, jassen, tassen, etc. Gedeeltelijk via de webshop, gedeeltelijk direct door de vv Harkstede (gesponsord) aangeschaft. Het merk zal in fasen bij de club geïntroduceerd worden (na overleg met alle betrokken sponsoren). Binnenkort worden zgn. pasavonden aangekondigd.