Van onze verslaggever – Heren2

Harkstede 2 -Farmsum 2
Zondag 26 november.
Gerko, Marc,Tamme, Rens, Ron en Erwin hadden me van de week verblijd met een belletje of appje dat ze er zondag niet bij zijn.
Dus alle zeilen bijzetten om toch met 11 man de wedstrijd tegen Farmsum te kunnen beginnen.
In de nacht voor de wedstrijd nog 2 spelers vh 1e weten te bemachtigen voor eventuele invalbeurten. Daarvoor dank(geblesseerde)Bas en Milan.
We begonnen sterk aan de wedstrijd (het viel direct op dat Wienke gretig was) alle balverlies van de tegenstander was dankzij hem. Maar ook de andere spelers waren gretig en we speelden een goede wedstrijd. De kansen waren alleen vanuit onze kant. Farmsum had weinig in te brengen. De eerste helft bleef doelpuntloos. Wolter werd gewisseld door Bas.
De 2e helft was een kopie van de 1e. 70% balbezit van onze zijde. Dat uiteindelijk resulteerde in een 1-0 door Bas door een mooie voorzet van Justin. Niet veel later werd Walter onderuit gehaald in het strafschopgebied wat een penalty opleverde,die Kasper weer opeiste. En helaas schoot hij tegen de vallende keeper aan. Toch bleven we goed voetballen. Danian die zowel op het middenveld als in de verdediging zijn mannetje goed stond bleef druk zetten, wat uiteindelijk met een goede pass naar Dennis en die de bal mooi voor (man of the match) Wienke klaarlegde en uiteindelijk de 2-0 kon inschieten.
Dit keer geen cijfers van Gerko.
Maar ik kan iedereen een 8 geven.
Grootste gemis was Guik!

Als aanvulling van mijn verhaal.
Vrouw van de wedstrijd was Karin. Die ons na de wedstrijd trakteerde op heerlijk zelfgemaakte Chinese tomatensoep !