Veranderingen in en rond de kantine

In de afgelopen twee maanden is hard gewerkt om een aantal veranderingen in en rond de kantine te realiseren.

De navolgende inrichting wordt in de loop van september afgerond:

• De kantine heeft nieuwe meubels en verlichting gekregen.
  • De kantine is uitgebreid met een overkapping.
  • Er zijn vier nieuwe picknicktafels onder de overkapping geplaatst.
  • Er is een derde tap voor speciaalbieren geplaatst.
  • Het serviesgoed is aangevuld/ververst.
  • Achter de bar is de grote koelkast vervangen en is een extra fustkoeling geplaatst.
  • Er is een diepvrieskist voor ijsverkoop geplaatst.

Bij de start van het nieuwe seizoen is het leveranciersbeleid aangepast:

• VV Harkstede is overgestapt naar een combinatie van succesvolle lokale leveranciers (Coop van der Luit, J&A Verhuur en Lijfering). Waar nodig, wordt gebruik gemaakt van Sligro. VV Harkstede ziet uit naar een succesvolle samenwerking.
  • Met elk van de leveranciers zijn sponsorafspraken gemaakt.

Aanpassingen assortiment:

• Vele producten zijn vanaf nu verkrijgbaar in blikjes van 33cl in plaats van flesjes van 25cl.
  • Sinaasappelsap, kroket, knakworst en koek zijn uit het assortiment gehaald omdat ze nauwelijks werden verkocht.
  • Flesjes bier en kratten bier worden niet meer verkocht.
  • Metworst, Red Bull en Apfelkorn/Spa zijn op verzoek van de leden aan het assortiment toegevoegd.
  • Ondanks dat een tijdje sprake was van een verandering van biermerk, is het biermerk (Heineken) ongewijzigd gebleven.
  • VV Harkstede blijft op zoek naar het optimale assortiment voor haar leden en gasten. Neem voor verbetervoorstellen svp contact op met de kantine-commissie.

Prijswijzigingen:

• De verkoopprijzen zijn vereenvoudigd naar 4 prijscategorieën: 1 euro, 1,5 euro, 2 euro en 3 euro.
  • Ondanks de vele prijsverhogingen in de markt, is een tiental van onze producten in verkoopprijs verlaagd en ook een paar in verkoopprijs verhoogd. Waar mogelijk worden de prijsverhogingen gecompenseerd met meer volume per product. De komende maanden worden de verkoopprijzen geevalueerd.