vv Harkstede, Tolhuis Onderhoud & Verbouw en ’t Tolhuisje

vv Harkstede, Tolhuis Onderhoud & Verbouw en ’t Tolhuisje uit Harkstede hebben een overeenkomst gesloten waarbij beide bedrijven voor drie seizoenen de kleding, trainingspakken en sporttassen van het Heren2 team van vv Harkstede sponsoren. vv Harkstede is trots op het feit dat zij lokale ondernemers aan de vereniging heeft kunnen binden die in woord en daad een actieve bijdrage leveren aan de groei en het positieve verenigingsgevoel. Op de foto’s staan Marvin Tolhuis (’t Tolhuisje) en Henk Tolhuis (Tolhuis Onderhoud & Verbouw).
vv Harkstede is als voetbalclub de grootste en oudste sportvereniging van Harkstede, Scharmer, Lageland en Woudbloem en brengt elk weekend 600 leden, supporters en vrijwilligers in beweging en verbinding.
’t Tolhuisje is een gezellige brasserie met een verfrissend ontbijt, heerlijke koffie, uitgebreide lunch, lekkere borrel en een heerlijke dinerkaart en is centraal in Harkstede aan de Hoofdweg gevestigd met voldoende parkeergelegenheid.
Tolhuis Onderhoud & Verbouw biedt een combinatie van vakmanschap, de juiste gereedschappen en luistert goed naar wat u verwacht. Het eindresultaat zijn mooie nieuwe badkamers, toiletten, schilderwerken, verbouwingen en renovaties.