GECANCELD: Zondag 14 mei is het Moederdag

fried egg beside bread platter

Dit evenement gaat helaas niet door vanwege te weinig animo.

Voor alle partners en kinderen die hun vrouw/ moeder willen verrassen:

De dag van moederdag willen we de moeders van de kinderen, en daar horen natuurlijk ook de moeders- of de partners van heren 1, 2 en 3 bij, uitnodigen om gezellig op moederdag in de voetbalkantine een brunch te nuttigen.

Gewoon, omdat we trots zijn op jullie. En omdat jullie er altijd zijn voor onze leden, zijn de leden er nu voor jullie.

Wij gaan dit samen met enkele partners of kinderen voor jullie verzorgen.  Echter: er is beperkt tafelruimte beschikbaar. Maximaal 26 moeders.

Er wordt een kleine financiële bijdrage gevraagd van  5 euro. Als je je geroepen voelt om te assisteren met de brunch: dan graag. Met ca 5 personen moet dit goed lukken.

Tot slot; we  willen wel graag weten op hoeveel moeders we kunnen rekenen. Willen jullie formulier hieronder invullen? Alvast bedankt.

Hendrik Jan van Dasselaar