Wedstrijden

Kleding

Alle spelers van VV Harkstede spelen hun wedstrijden in dezelfde gekleurde merkkleding (groen/zwart shirt, zwarte broek en groene kousen met aan de bovenkant 3 witte ringen). Hiervoor is een kledingcontract afgesloten met onze hoofdsponsoren MFT de Woldstreek en Coop van der Luit.

De teamtas is eigendom van VV Harkstede en bestaat uit shirts, EHBO-doos, watertas, aanvoerdersband en bidons. Voor JO7 t.e.m. JO11 zijn ook keepershandschoenen onderdeel van de teamtas. Bij de eerste uitreiking van de teamtassen, worden ook eenmalig korte broeken en kousen meegeleverd. Wanneer deze broeken en kousen “opgebruikt” zijn, dient de speler zelf nieuwe te kopen via de webshop van SKOR (op de voorpagina van de website van vv Harkstede) of in de kantine van de vv Harkstede.

Alle keepers vanaf JO12 kunnen keepershandschoenen aanschaffen via de webshop van SKOR. Hiervoor vergoedt VV Harkstede 30 euro (junioren) en 40 euro (senioren) na overhandiging van de aankoop bon.

Bij beeindiging van het lidmaatschap, dienen clubeigendommen terug gegeven worden aan de vereniging.

Albert Koers is de kleding coördinator en bereikbaar via albert.koers@vvharkstede.nl of 06-36181267.

Scheidsrechters

Het blijkt steeds moeilijker om scheidsrechters aan te stellen. Om mensen te enthousiasmeren, heeft VV Harkstede een regeling voor gratis kleding gemaakt. Nadere informatie is beschikbaar bij Vincent Feenstra (Teamzaken).

Afgelastingen

Afgelastingen van wedstrijden worden doorgegeven aan de wedstrijdsecretaris (Efien Veenema, 06-23571145) of een bestuurslid. Ook de consul houdt algehele afgelastingen in de gaten en informeert (indien nodig) de wedstrijdsecretaris.

Hoe weet een leider of een speler of een wedstrijd is afgelast?

• Je wordt geinformeerd door de tegenstander, je leider, de wedstrijdsecretaris of een bestuurslid;
  • Via de wedstrijdzaken- en voetbal.nl-app;
  • Via deze website www.vvharkstede.nl of de website van de tegenstander;
  • Via teletekst pagina 603 voor algehele afgelastingen (vanaf vrijdagavond);
  • Door met KNVB Noord afgelastingen (0513-618998) te bellen (vanaf vrijdagmiddag 14.00 uur).

De wedstrijdsecretaris informeert de leider, de scheidsrechter, de kantinecoördinator en eventueel de wedstrijdsecretaris van de tegenstander. De leider informeert de spelers (en ouders).

Digitale spelerspassen

De digitale spelerspas is verplicht voor ieder lid van de KNVB vanaf 11 jaar die wenst deel te nemen aan beker- en competitiewedstrijden in het amateurvoetbal. De digitale spelerspas is onderdeel van de wedstrijdzaken app. Zodra een speler op het wedstrijdformulier (ook via de wedstrijdzaken app) is gezet, wordt de digitale pas zichtbaar voor de scheidsrechter. Kan een speler niet op het wedstrijdformulier geplaatst worden, dan mag deze persoon niet deelnemen aan de wedstrijd.